http://PDhost.net/ppc/index.php?section=serve&id=39&affid=1351&output=html رابطه عاشقانه بین زن و شوهرها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تبلیغات

چت روم یوس فان

تاریخ : سه شنبه 17 تير 1393
بازدید : 2019
نویسنده : 1
نکاتی که باید برای عاشقانه تر شدن زندگی مشترک تان رعایت کنید

در ادامه به ۷ مورد از نکاتی که باید برای عاشقانه تر شدن زندگی مشترک تان رعایت کنید، اشاره می شود.

رابطه بین زن و شوهرها، رابطه بسیار پیچیده ای است. نکات ظریف بی شماری وجود دارد که با رعایت نکردن آن ها، یک مسئله یا حتی یک مشکل کوچک به یک دعوای بزرگ یا یک بحث و مشاجره بیهوده تبدیل می شود. زن و شوهرها باید مسائلی را در زندگی بدانند و رعایت کنند تا بتوانند برای سال های طولانی در کنار هم زندگی شاد و عاشقانه ای داشته باشند.
دوران متاهلی از زیباترین دوران زندگی برای هر مرد و زنی است. زوج ها برای زیباتر شدن این دوران از زندگی، باید نکاتی را همیشه در نظر داشته باشند که به دوام و بهتر شدن رابطه آن ها با همسرشان کمک می کند. در ادامه به ۷ مورد از نکاتی که باید برای عاشقانه تر شدن زندگی مشترک تان رعایت کنید، اشاره می شود



:: موضوعات مرتبط: مسايل جنسي خانم ها , مسايل جنسي آقايان , ,
:: برچسب‌ها: رابطه عاشقانه بین زن و شوهرها , عاشقانه تر شدن زندگی,زندگی کاملا عاشقانه,عاشقانه تر شدن زندگی مشترک,عاشقانه,زندگی زاشویی زیبا,زندگی مشترک با عشق, ,
تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 3331
نویسنده : 1

سلام من دختری که در کودکی خود ارضای داشتم و خون ریزی هم داشته  ایا میزان امدن خون کم یا زیادش یعنی پرده بکارتم به طور کامل پاره شده یا نه فرقی ندارد وقتی خون بیاد دیگه  پرده ندارم و هیچ راهی ندارد .

 

پاسخ :

سلام

بستگی داره چیزی رو به بخش پایین آلت تون فرو کردید یا نه ؟ اگه فرو نکردید اون خونریزی مربوط به بکارت نبوده .

اگه فرو کردید بستگی داره اون شیء چقدر کلفتی داشته . اگه در حد نی و یا خودکار بود ، دو حالت داره ؛

اگه یک بار فرو کردید پس میشه امیدوار بود که آسیب دیدگی اون جدی نباشه . اگه چند بار داخل کردید و در آوردید باز دو حالت داره ؛

اگه هر بار به یک صورت و در یک زاویه مشخص بوده میشه امیدوار بود که اون شی از محل آسیب دیدگی داخل و خارج شده .

اگه هر بار از یک زاویه داخل کردید مقدار آسیب دیدگی می تونه بیشتر باشه .

موفق باشید

 

سوال خودرا اینجا مطرح کنید



:: موضوعات مرتبط: مسائل جنسي دختران , ,
:: برچسب‌ها: پرده بکارت , خود ارضایی ,
تاریخ : دو شنبه 9 تير 1393
بازدید : 2036
نویسنده : 1

دارم غرق میشم تو دریای گناه!

 



:: برچسب‌ها: 'KHI ,
تاریخ : جمعه 6 تير 1393
بازدید : 2540
نویسنده : 1

 

 

اگر چشم مدخل روح باشد، آنوقت میتوان گفت که لب هم راهرو ذهن اسـت. مــا افکار خود را با یک لبخند انتقال می دهیم، عشق را در کلمـات می گنجانیم و علایق خود را با بوسه ابراز می نماییم. در یک بوسه مطالب عمیقی وجود دارد که بیان آن ها فرای لغات و کلمات است



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جنسی , ,
:: برچسب‌ها: بوسه زن , بوس کردن , لب گرفتن , بوس کردن همسر , فایده های بوسه در سکس ,
تاریخ : جمعه 6 تير 1393
بازدید : 2864
نویسنده : 1

فروید، "پدر" علم روانکاوی، بر این باور است که برقراری رابطه جنـسی در انسان از دو خـواستگاه متفاوت نشات می گیرد. رویـکرد اولـیه غـریزی یـا فیزیـولوژیـک اسـت و دیـگری پـی آمد مـاهیـت نفسانی-عـاطفی انسـان ـاست. با در نظر گرفتن دیـدگاه فیـزیولوژیک، رابطه ی جنسی در نتیجه رشـد ویژگی های ابتدایی جنسی در افراد ایجاد می شود. به عبارت دیگر انسان ها زمانی که از نظر جسمی به رشد کافی میرسند، آمـادگی بـرقرای ارتبـاط جنسی را پیدا می کنند. (این دوران که بلوغ نام دارد، در خانم ها در سن 18 سالگی و در آقایون در سن 21 سالگی به آخرین مرحله ی خود می رسد.)



:: موضوعات مرتبط: خودارضايي , ,
:: برچسب‌ها: خود ارضایی , عواقب ارضا کردن خود , ناتوانی جسمی , انزال زوردس , رابطه جنـسی , نیروی جنسی ,
تاریخ : جمعه 6 تير 1393
بازدید : 2915
نویسنده : 1

 

سه نامه که در ابتدا آمده است، نمونه‌ای از تجربیات زنانی است که روابط‌ جنسی برایشان دردناک است و پاسخی که در مقاله آورده‌ایم، همه این موقعیت‌ها را در بر می‌گیرد.

نامه اول:

در مقالات مختلف خوانده‌ام که سعی در برآوردن نیازهای همسر، درب رابطه‌ جنسی را باز می‌کند. الان چند ماهی است که من مشکل دارم و دکترم بر این عقیده است که احتمالاً دچار اندومتریوز هستم. یکی از مشکلاتی که داشتم این بود که رابطه‌ جنسی برایم بسیار بسیار دردناک است. به همین دلیل، برآوردن نیازهای همسرم برایم خیلی سخت است. کارهای دیگری را به جز رابطه‌ جنسی امتحان کردیم اما به نظر می‌رسد که برای او کافی نیست. چطور می‌توانم به او بفهمانم که این کار واقعاً برای من دردناک است. او تصور می‌کند که من فیلم بازی می‌کنم چون دوست ندارم با او نزدیکی داشته باشم. مشکلم این است که واقعاً برایم دردناک است و نمی‌خواهم زیاد این کار را انجام دهم. زندگی زناشویی ما بخاطر این مشکل و چند مسئله دیگر روز به روز خراب‌تر می‌شود. او دوست داشتنش را برایم خیلی سخت کرده است. توصیه‌ای برایم ندارید؟



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جنسی , ,
:: برچسب‌ها: جلوگیری از درد جنسی , رابطه‌ جنسی , درد دادن از مقعد , ,
تاریخ : پنج شنبه 5 تير 1393
بازدید : 9749
نویسنده : 1

علل مختلف درد مخرج:

 

از علل درد مخرج – شقاق مخرج- آبسه مخرج- هموروئید ترومبوزه، تومورهای مخرج و تورم پروستات و نیز گاهی علل روحی مثل اضطراب شدید می باشد.
روش تشخیص : شرح حال دقیق و معاینه (مشاهده و معاینه با انگشت) و نهایتا رکتوسیگموئیدسکپی کلیدهای اصلی تشخیص درد مقعد هستند.



:: موضوعات مرتبط: بيماري هاي جنسي , ,
:: برچسب‌ها: درد مخرج , مقعد , رابطه جنسی و درد مقعد , ,
تاریخ : پنج شنبه 5 تير 1393
بازدید : 1835
نویسنده : 1

3 نوع بیماری ناحیه مقعد

بسیاری از بیماری‏های ناحیه مقعد، به راحتی قابل درمان هستند. در صورتی که بیماری مقعد شما، با سایر اختلالات پزشکی همراه است، بهتر است در صورت تداوم علائم، با پزشک مراجعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: بهداشت بانوان , ,
:: برچسب‌ها: ناحیه مقعد , کون , باسن , مجرا , آلت تناسلی , 3 نوع بیماری ناحیه مقعد ,
تاریخ : پنج شنبه 5 تير 1393
بازدید : 10566
نویسنده : 1
 
تجاوز بی رحمانه به  دختر دانشجو بیش از ۱۸ ساعت

سه مرد جوان که متهم می باشند دختری را ربوده، مورد آزار قرار داده و به قتل رسانده‌اند با اعلام رضایت اولیای‌دم برائ محاکمه به لحاظ جنبه عمومی جرم، پای میز محاکمه رفتند

!

این سه جوان متهم می باشند سال۸۷ دختر جوانی به نام «سحر» را در منطقه ملارد شهریار به قتل رسانده‌اند. این پرونده زمانی تشکیل شد که ماموران پلیس از طریق پرستارانی در بیمارستان ملارد در جریان مرگ دختری قرار گرفتند که به سبب آزار جنسی و مسمومیت دارویی جانش را از دست داده‌بود. پرستاران به پلیس گفتند سه پسر جوان این دختر را به بیمارستان آوردند و هنوز هم خارج ایستاده‌اند.

سه جوان که نیما، بابک و حامد نام دارند بازداشت شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند. نیما در تحقیقات گفت: من با سحر آشنا شدم و او را به باغی در حوالی ملارد بردم. دو دوستم هم آنجا بودند. ما به دختر جوان مقدار بسیاری قرص خوراندیم و او را مورد آزار جنسی قرار دادیم. قصدمان این نبود، او را بکشیم فقط می‌خواستیم با او رابطه داشته ‌باشیم.
تحقیقات بعدی پلیس نشان داد این دختر جوان، دانشجویی است که خانواده‌اش از مفقود شدن او خبرداده‌بودند. او چندماه قبل با نیما آشنا شده بود و در این مدت با او رابطه داشت اما دوستان نیما را نمی‌شناخت.
بنابراین اطلاعات، ماموران دو متهم دیگر را هم مورد بازجویی قرار دادند. حامد متهم ردیف دوم تایید کرد با مقتول رابطه داشت. او گفت: «ما سه نفر ۱۸ ساعت این دختر را مورد آزار جنسی قرار دادیم و به او دیازپام خوراندیم تا نتواند حرکت کند. بعد که بدحال شد ترسیدیم، بمیرد به همین سبب سریع او را به بیمارستان بردیم.»

گزارش پزشکی قانونی گره دیگر این پرونده را گشود و متخصصان اعلام کردند تجاوز به این دختر به عنف بوده است. متخصصان همچنین عنوان کردند دختر جوان به دو سبب مسمومیت دارویی و تجاوزات پی‌درپی جان خود را از دست داده‌است. بنابراین پرونده تکمیل و برائ رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده‌شد.
روز قبل در ابتدای جلسه محاکمه بعد از اینکه کاکولی نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و گزارشی از پرونده ارایه کرد، اعلام کرد با توجه به اعلام گذشت اولیای‌دم درخصوص قصاص، دادستانی درخواست مجازات متهمان به لحاظ جنبه عمومی جرم را دارد.

کاکولی گفت: بنابر اطلاعات و مدارکی که در پرونده ‌است متهمان با کشاندن سحر دختر دانشجو به داخل باغی در ملارد شهریار او را ساعات طولانی مورد آزار جنسی قرار دادند. آنها سپس با خوراندن دارو به متهم او را مسموم کرده و به قتل رسانده‌اند. از آنجایی که اولیای‌دم اعلام رضایت کرده‌اند و جنبه خصوصی جرم منتفی شده‌است به نمایندگی از سوی دادستان بر اساس ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی و به سبب بیم‌تجری برائ متهمان درخواست صدور حکم مجازات دارم.

در ادامه نیما متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد. او اتهام مشارکت در قتل را رد کرد و گفت: من نقشی در قتل نداشتم. چندماهی می‌شد که یکی از دوستانم شماره من را به سحر داده‌بود چندین بار او را دیدم و با هم رابطه دوستانه‌ای برقرار کردیم بعد از طریق دوستم متوجه شدم سحر قصد ازدواج با من را دارد. او به دوستم گفته‌بود می‌خواهد به من پیشنهاد ازدواج بدهد و بسیار از من خوش‌اش می‌آید اما من چندان به او علاقه‌مند نبودم تا اینکه روز اتفاق پیشنهاد دادم به اتفاق سحر و دو دوستم حامد و بابک به باغی برویم در آنجا به سحر پیشنهاد دادیم با او رابطه داشته ‌باشیم و سحر هم قبول کرد. او خودش به این رابطه راضی بود. قرص‌های دیازپام را هم خودش خورد و ما هیچ نقشی در خوراندن قرص‌ها نداشتیم به همین سبب هم قتل سحر را قبول ندارم. هر آنچه من و دوستانم در اداره پلیس گفتیم تحت فشار بوده‌است و این گفته‌ها را قبول نداریم.

در ادامه متهم ردیف دوم در جایگاه حاضر شد او هم اتهامش را رد کرد و گفت: قبول دارم بارها و بارها با سحر رابطه داشتم و ساعات طولانی در باغ بودیم اما او خودش راضی به این کار بود و من اصلا نمی‌دانم چرا قرص‌های دیازپام را می‌خورد. ما قصدی برائ کشتن او نداشتیم و اگر می‌خواستیم سحر بمیرد به جای اینکه او را به بیمارستان ببریم و سعی کنیم نجاتش دهیم، رهایش می‌کردیم تا همانجا جان بدهد و بعد هم جسد را سر به نیست می‌کردیم. ما هیچ قصدی برائ قتل او نداشتیم.
در ادامه متهم ردیف سوم در جایگاه حاضر شد. او هم اتهام را رد کرد و گفته‌های دو متهم دیگر را مورد تایید قرار داد. سپس وکلای متهمان در جایگاه حاضر شدند و دفاعیات خود را ارایه کردند.
با پایان یافتن جلسه محاکمه هیات قضات برائ صدور رای دادگاه وارد شور شدند.



:: موضوعات مرتبط: مسائل جنسي دختران , ,
:: برچسب‌ها: دختر دانشجو,تجاوز به دختر دانشجو,قتل دختر دانشجو بعد از تجاوط به او,تجاوز جنسی به دختر جوان, ,
تاریخ : سه شنبه 11 تير 1393
بازدید : 1402
نویسنده : 1

معمولا روي بروشور بيشتر كرم‌هاي ضدآفتاب، نوشته شده که از این محصول برای پوست اطراف چشم‌مان استفاده نکنیم. اما چرا؟ مگر پوست نازک اطراف چشم، مراقبت نمی‌خواهد؟

دکتر احسانی، متخصص پوست و مو در این باره می‌گوید: «از آنجا که پوست زیر چشم و پلک، پوست حساس و نازکی است و احتمال ایجاد حساسیت در آن وجود دارد، بنابراین معمولا توصیه می‌شود که از کرم‌های ضدآفتاب برای پوشش پوست اطراف چشم، استفاده نشود.»

این عضو هیات علمی



:: موضوعات مرتبط: سلامتی پوست , ,
:: برچسب‌ها: ,ضدآفتاب معمولی,سوزش، قرمزی و التهاب,مصرف کرم‌های ضدآفتاب برای پوست اطراف چشم, ,
تاریخ : سه شنبه 9 تير 1393
بازدید : 1996
نویسنده : 1
تقویم قاعدگی بانوان

تقویم قاعدگی 

تغییرات هورمونی در طی سیکل ماهانه، تغییرات بدنی بسیاری را به دنبال دارد. این تغییرات شامل موارد زیر است :



:: موضوعات مرتبط: بهداشت بانوان , ,
:: برچسب‌ها: قاعدگی,ترشحات غیر طبیعی واژن,لکه بینی در زمان بین دو قاعدگی,سیکل قاعدگی نا منظم,میزان خونریزی, ,
تاریخ : سه شنبه 8 تير 1393
بازدید : 2087
نویسنده : 1
انواع ترشحات سینه خانم ها

 

تشخیص ترشحات خوش‌خیم (بی خطر) از ترشحات بدخیم (خطرناک)
- اگر ترشحات سینه خودبخود خارج شوند، معمولا جدی است. اما اگر ترشحات با فشار دادن نوک سینه بیرون بیاید، می توان آن را نادیده گرفت.
- رنگ ترشحاتی که نگران کننده هستند، معمولا خونی و یا روشن است.
- اگر سینه را فشار دهید و از نقاط متعدد نوک پستان ترشحاتی خارج شود، جای نگرانی کمتری دارد، با این حال اگر ترشحات به طور مداوم از یک قسمت نوک پستان خارج شوند، نگران کننده است



:: موضوعات مرتبط: بهداشت بانوان , ,
:: برچسب‌ها: ترشحات سینه,علت ترشحات سینه,سرطان پستان,سینه زن,ترشحات, ,
تاریخ : سه شنبه 7 تير 1393
بازدید : 1801
نویسنده : 1
.. 4سوال شايع درباره پروتز سينه

 

 

4 سوال شايع درباره پروتز سينه
اين روزها برخي خانم‌ ها به دلايل زيبايي يا درماني (مثلا پس از برداشتن سينه‌ هاي‌ شان متعاقب ابتلا به سرطان پستان)، دوست دارند از پروتزهاي سينه استفاده کنند ولي نگراني‌ اي که در ذهن‌ شان هست، اين است که آيا اين پروتزها ممکن است در آينده اختلالي در روند شير دادن به نوزادشان ايجاد کند يا نه؟ آيا مي ‌توان مطمئن بود که مواد موجود در اين پروتزها به درون شير مادر نشت نمي ‌کند و موجب مسموميت نوزاد نمي ‌شود؟ اگر اين سوال ‌ها، سوال‌ هاي شما هم هست، با ما همراه شويد



:: موضوعات مرتبط: بهداشت بانوان , ,
:: برچسب‌ها: خانم‌ ها , پروتز سينه , سينه , پروتز , ابتلا به سرطان پستان , پروتزهاي سينه , آيا مي ‌توان به نوزاد شير داد؟ , گذاشتن پروتز سینه , جراحي پروتز سینه , الت , سینه بزرگ , زنان سینه چاک , کاندوم , ,
تاریخ : سه شنبه 3 تير 1393
بازدید : 2152
نویسنده : 1
زیباترین مدل های  آرایش مخصوص تابستان

مرحله 1 آموزش آرایش تابستانی :ابتدا از یک کرم پودر مناسب به عنوان پایه آرایش استفاده کنید



:: موضوعات مرتبط: ارایش صورت , ,
:: برچسب‌ها: زیباترین مدل های آرایش مخصوص تابستان,آموزش تصویری آرایش طلایی مخصوص تابستان,آموزش تصویری آرایش طلایی,تابستان,آموزش تصویری آرایش,آرایش,آرایش طلایی,آرایش چشم, ,
تاریخ : سه شنبه 3 تير 1393
بازدید : 4921
نویسنده : 1
 آرایش صورت با موی بلوند و پوست روشن

بهترین آرایش صورت با موی بلوند و پوست روشن

موی بلوند همیشه استایلی زیبا و جذاب داشته و هیچ گاه از مد نیفتاده و قدیمی نشده است .اما ما با رعایت نکاتی درآرایش خود میتوانیم تاثیری دو چندان بر زیبایی آن بیفزاییم



:: موضوعات مرتبط: ارایش صورت , ,
:: برچسب‌ها: آرایش صورت‌,آرایش چشم,آرایش‌,آرایش لب,بهترین مدل آرایش برای پوست های تیره,رژگونه زدن و زیرسازی آرایش برای صورت های بیضی,رژگونه زدن,آرایش برای صورت های بیضی,چطور با آرایش جوش صورت را پنهان کنیم؟,آرایش جوش, ,
تاریخ : سه شنبه 6 تير 1393
بازدید : 1606
نویسنده : 1

در تعریف ازدواج‌های امروزی که به ازدواج مدرن باب شده انتخاب همسر بر مبنای عشق، دوست داشتن و با اختیار و انتخاب خود فرد است. نتایج پژوهش‌ها در ایران نشان داده زنان با ازدواج مدرن توانایی بیشتری در زمینه ارتباطی دارند در نتیجه آشنایی زوجین قبل از ازدواج می‌تواند در چگونگی ارتباط زوجین در ادامه زندگی تاثیر عمیقی گذاشته و موجب بهتر شدن این بعد‌ا ز کارکرد خانواده شود



:: موضوعات مرتبط: مسائل جنسي دختران , ,
:: برچسب‌ها: با این ترفندها از پسر مورد علاقه تان خواستگاری کنید ! , ترفندهایی برای خواستگاری از پسر , ازدواج , خواستگاری دختر خانم‌ , سبک ازدواج سنتی , سبک ازدواج مدرن , چگونه مرد مناسب را تشخیص بدهیم؟ , دختران به خواستگاری پسران بروند؟ , چرا باید ازدواج کنیم؟ , ,
تاریخ : سه شنبه 5 تير 1393
بازدید : 18028
نویسنده : 1

اگر شما واقعا پوزیشن های محرک و کارامد می خواهید به دنبال کتاب زندگی ریتمیک باشید!

 

و اما در این مقاله قصد داریم تا شما خواننده محترم را با چند نوع از پوزیشن های جنسی آشنا کنیم زیرا که این تغییرات در پوزیشن های جنسی تاثیر بسزایی در راندمان روابط جنسی با همسر دارد.

خوب ابتدا از سكس مقدماتي شروع مي کنیم كه عمده كارها، غريزي انجام مي شود و هرچه سكس رو پيشرفته تر بيان مي كنيم ،اعمال ما هم علمي تر مي شود كه قطعا لذت ان براي طرفين آميزش بيشترمي شود.



:: موضوعات مرتبط: دانستنی های جنسی , ,
:: برچسب‌ها: پوزیشن ها یا حالت های بدن برای یک رابطه جنسی صحیح , یک رابطه جنسی صحیح , پوزیشن ها یا حالت های بدن , love woman , حالت های بدن برای نزدیکی جنسی , ساده ترين نوع آميزش جنسی , مدل های مختلف آميزش جنسی , اموزش آميزش جنسی , آميزش , پهلو به پهلو , پوزیشن های جنسی , ,
تاریخ : سه شنبه 4 تير 1393
بازدید : 4532
نویسنده : 1

1- اگه با احتیاط صورت نگیرد بدلیل وجود مویرگهای ریز در اون منطقه منجر به خونریزی های کم و زیاد میشه

2-بدلیل همان احتمال خونریزی ,احتمال انتقال ویروس ایدز بالا میره. لذا گفته میشه بهتره در این نوع س؟کس از کاندوم استفاده بشه.. مگر اینکه این اطمینان باشه که شریک شما آلوده نیست.

4- در بعضی گزارشات گفته میشه که شاید احتمال ایجاد سرطان مقعد بالا بره.



:: موضوعات مرتبط: مسايل جنسي خانم ها , دانستنی های جنسی , ,
:: برچسب‌ها: عوارض س؟کس مقعدی برای خانمها,آمیزش مقعدی - آمیزش جنسی با همسر از مقعد,آمیزش مقعدی,عوارض آمیزش مقعدی,آمیزش جنسی با همسر از پشت, ,
تاریخ : سه شنبه 4 تير 1393
بازدید : 2947
نویسنده : 1

عجیب نیست اگر همسران مردانی که دچار انزال زودرس می شوند، رضایت کمتری از روابط زناشویی شان گزارش کنند. معمولا با طولانی شدن زمان این مشکل ،روابط همسران بیشتر  تحت تاثیر قرار می گیرد. مطالعات نشان می دهد که  زنانی که همسرانشان  دچار انزال زودرس است از مشکلات جنسی و زناشویی بیشتری رنج می برند، عدم بر انگیختگی و خشکی واژن  و نرسیدن به ارگاسم از مشکلات شایع این خانمهاست



:: موضوعات مرتبط: مسايل جنسي خانم ها , دانستنی های جنسی , ,
:: برچسب‌ها: انزال زودرس,درمان انزال زودرس,نشانه های انزال زودرس,انزال زودرس مردان,عصبانیت زنان از انزال زودرس همسرشان,سوالات درباره انزال زودرس,دانستنی هایی درباره انزال زودرس, ,
تاریخ : سه شنبه 3 تير 1393
بازدید : 960
نویسنده : 1

واکسن‌هایی که زنان باردار باید تزریق کنند

آیا واکسیناسیون در زمان حاملگی بی‌خطر و ایمن است؟ چرا زنان حامله باید واکسینه شوند؟ اینها از جمله سوالاتی هستند که پاسخ آنها برای همه زنان باردار لازم و ضروری است.

 

همواره ترس از عوارض جنینی باعث می شود که از تجویز بسیاری از داروها و واکسن ها در دوران بارداری جلوگیری شود. این در حالی است که بعضی از این موارد نه تنها باعث بروز عارضه نمی گردند بلکه از بسیاری از بیماری های خطرناک برای جنین هم پیشگیری می کنند.
 
در مواردی که تماس



:: موضوعات مرتبط: بارداري و زايمان , ,
:: برچسب‌ها: واکسن زن باردار,واکسن زدن,بارداری,واکسیناسیون در زمان حاملگی,زن حامله,انواع واکسن بارداری,واکسن فلج اطفال تزریقی,واکسن فلج اطفال خوراکی, ,
تاریخ : سه شنبه 3 تير 1393
بازدید : 1356
نویسنده : 1

برقراری رابطه جنسی در زمان بارداری از مواردی است که خانم‌های باردار با شک و شبهه به آن می‌نگرند و همیشه از آن ترس دارند



:: موضوعات مرتبط: بارداري و زايمان , ,
:: برچسب‌ها: نزدیکی در دوران بارداری,آداب نزدیکی در دوران بارداری,حاملگی و رابطه جنسی,آیا نزدیکی در هنگام بارداری بی‌خطر است؟, ,
تاریخ : سه شنبه 3 تير 1393
بازدید : 881
نویسنده : 1

حرف‌وحديث‌ها و باورهاي درست و غلط بسياري در مورد بارداري در تابستان وجود دارد. بسياري از اطرافيان به خانمي كه قصد باردارشدن دارد، توصيه مي‌كنند به نحوي برنامه‌ريزي كند كه در تابستان باردار نشود و برخي برعكس تابستان را فصل مناسبي براي بارداري مي‌دانند



:: موضوعات مرتبط: بارداري و زايمان , ,
:: برچسب‌ها: بارداري,خانم‌هاي باردار,ماسك بارداري,زن باردار,آب نوشیدن,زن حامله,نوشیدن آب زیاد در دوران حاملگی,عکس زن حامله,زایمان,شکم بزرگ,حاملگی دختر, ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت تخصصی اموزش رابطه جنسی و زناشویی و آدرس jensi2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com